Brun & blond(are)

Hejhej :)
Blev alltså inget jobb idag heller, fattar inte vad gubbarna där håller på med?
Seriöst talat asså, jag kommer dit och så står jag inte ens med på schemat längre!
Så då gick jag upp tidigt, fixade mig, åkte till stan i hettan HELT i onödan!
Uschaaa..
Men något positivt är ju iaf att jag har suttit på balkongen och lapat sol
i några timmar, haha skööönt :P
Så nu är jag lite brunare!
Dessutom sitter jag med hårfärg i håret, färgar utväxten..!
Kände att det var dags för det, pallar liksom inte vänta ända tills balen.. (a)
Har tyvärr inga bilder eftersom jag sitter på mammas data nu,
men ikväll ska det bli en lyckad kväll!
Ska träffa nån Wille med Emilia och så ska vi kanske på nån fest :)
Men vi får la se hur det blir..
Hur som helst är det sjukt fint väder och det tänker jag ta vara på!
PÖÖÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: