Hej trötter

Hejhej,
kom nyss hem från värmdö :)
drog dit med emi & träffade först Sebbe, Robin och James höh
det var nice price, vi drog hem till sebbe och käkade lite pizza sen drog
vi till donken och käkade där med (tjock)
och efter det drog vi till sebbe igen och satt i hans lilla "stuga" dom
har på tomten och krökade, drack massa bärs och blev fulla & glada!
på bussen på väg hem började jag snacka med 2 killar - det försra jag gjorde..!
dom hette simon och jens :) dom var megasnälla hah :D
men ja , det där var ju väldans intressant, right?
men nu ska jag ta och sova, ska ju på grönan i morron!
jag, felicia, emilia, sebbe, vicke & nåra fler? grönans dream team!



- James är dum i huveet :D



- Jens frilla, en av dom jag träffade på bussen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: