Kallt, kallt, kaaallt!

I natt har jag sovit ungefär 10 timmar, mohaha! Skitbra enligt mig ;)
Och nu har jag precis tagit på mig kläder och sen när jag kollar vädret ute,
inser jag att jag egentligen borde byta om till täckbyxor och fjällräven?
Men det tänker jag nog inte göra, not time for this..!
Aja, jag har iaf betsämt mig för att gå på allaaa lektioner hela veckan!
Ska verkligen försöka orka, och om jag verkligen gör det här är jag
värd typ flera miljoner, mohaha.. :D
Nu ska jag käka frukost, borsta tänderna och sen gå till skolan, PUSS



Så här ser jag ut idag, bilden är däremot inte från idag (:

Solglasögon - Bianco, 200 kr
Skinnjacka - JC (!?), 1050 kr
Tunika - Bondelid, runt 500 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: