Morsning korsning

Sitter hemma efter att nyss kommit hem från stan, möhö..
Väntar på att emilia (som är typ utanför min dörr, snart`) ska komma..
Så ska vi snacka lite om hur vi ska göra med polen, sen ska
vi åka med min lilla familj ut till täby och typ köpa en ny båt
och provåka..!
I morse kom felicia hem till mig och väckte mig med donuts - tjockiiis!
sen drog vi till skolan och käkade pannkakor, sen direkt efter det
drog vi till stan med max och skulle kolla när dom dansade vid plattan..
men det visade sig att det inte var max och hans polare som skulle dansa,
utan en av max polares packade styvfarsa skulle dansa eftersom han hade
en liten svensexa.. misslyckat för oss dådå, haha!
Mohaahaa... hörs senare! Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: