Skön dag?

I morse mötte jag felicia innan vi drog till skolan
och tog en morroncigg och sådäraaa...
Sen hade vi språk, vilket betyder studietimme för oss
och vi hann näästan öppna böckerna innan lektionen var slut.
Möhöhö..
Sen på rasten drog jag felicia och emilia hem till mig
för att kolla på vår fula fågelunge som vi hade fått i morse.
Asså våra fåglar har fått typ 7 ägg och i morse kläcktes det första haha
så jävla ful fågel så det finns inte, pytteliten och röd!
Men nu känner jag mig dum som säger att den är ful, så nu säger jag
att den är jätte söt i stället!
Efter det drog vi tillbaka till hornstull, käkade munkar & skapade en egen religion.
Sen har jag dessutom varit med Petter ett tag idag och sen drog jag till
Emilia i vårby och kom hem för typ en timme sen :)
Kanonkuuuul....! :D



Hm, ja . Käkade pommes & korv hos emilia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: