Spännande kväll?

Ja hejhej, nu är jag hemma, 05.55..
känns skönt att jag börjar jobba om 6 timmar också och ska
gå upp om 4 timmar, men får väl se hur det blir med den saken va?
ikväll iaf, jag och ameli drog till täby och käkade på donken
med sebbe och jimmy, fattar ni, JAG satt på donken i nästan 3 timmar!!
det är fan stört för att vara mig, nolife.se ?
haha..
jaja, sen iaf.. drog vi till en annan snubbe som had "fest" vilket
slutade hyfsat misslyckat med att jag blev enda tjejen kvar och fick
ta aaaall oskuld från snubbens pms storasyrra som kom hem och insåg
att nån idiot hade käkat upp hennes godis..? fattade faktiskt ingenting.
men ja, jag blev iaf utskickad på grund av det..
världen är full av idioter, speciellt i täby!
och sen när jag väntar på bussen, ska jag gå över gatan och misslyckad som
jag är ser jag inte taxin som kommer.. så jag blir påkörd rätt i sidan och flög
i princip iväg..! så jäkla ont gjorde det kanske inte, men jag fick iaf skjuts hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: