Today/tonight - whatever?

I "morse" kom ems & sebbe hit och kollade på
den levande fågelungen och den döda fågelungen..!
- ja en av dom har dött: :(
sen gick vi ner och tog en fika, och jag prövade att gå i mina
lite förstora balskor . haha, gick ju näästan bra..!
måste köpa ännu mer silikoninlägg, tyvärr!
jaja, sen drog vi till skolan och käkade lunch & gick på so lektionen.
Sen blev det väl inte så mkt mer.
jag och ems mötte petter och sen drog ems hem och vi åkte till
amelis skola, john bauer och lodade lite med henne ett tag...
seeeeeen så åkte petter hem till sig och jag åkte hem till mig och nu
sitter jag bara hemma och ska snart duscha.
och ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra. mamma gnäller och vill
att jag stannar hemma men jag vill (självklart) inte stanna hemma
och antingen drar jag till värmdö med ems och dom elleeer.. så vet jag inte?
lär bli nånting med ameliiiiiiiii isf, möhöhö på allt.
nu ska jag duscha, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: