Jobbig dag, hah?

Hejsan sötnosar :D
Hemma tidigt för en gångs skull, hah!
Och fyfan va körigt det har varit idag, hittills..

Började i morse med att jag nääästan försov mig,
så i farten & stressen ramlar jag och slår huvet, örat,
rätt ner i sängkanten! Gjorde ont som f*n om det räcker
med att jag säger så! Så då fick jag typ som en tinitusattack
och sen när jag åkte till skolan lyssnade jag på musik, och när jag
kom till fridhemsplan stängde jag av musiken för jag träffade på claudiia
som går i min klass, och när jag stängde av musiken så så smällde det till
i örat, typ BAFFFFF! Och så hörde jag ingenting alls överhuvudtaget ist, skitbra!
Så jag åkte till skolan, letade efter skolsystern, som inte var där, gick med vickan till
kista galleria och in på vårdcentralen, och dom kunde inte ta emot mig eftersom jag
inte bor i kista utan i liljeholmen, så då fick jag åka hem hit och gå till vårdcentralen här,
och dom höll på och kolla i örat i över 1 timme, utan att fatta nånting. Det enda dom kom framde
till är att jag har typ smala hörselgångar och små öron, och vad betyder det liksom? Hah!
Dom gjorde iaf nått och gav mig nått dropp grej och så.. så nu är det nästan bra igen, :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: