14 februari

Godafton kära läsare
Min alla hjärtans dag har varit helt okej
med ameli och blöta skor i snön utanför IPn där djurgårn hade träningsmatch,
i kista med felix & burger king och slutligen i snödrivan med felix bil!
- Ja, jag har kört bil idag. Ni som inte bor i sthlm är lyckligt lottade!
Ikväll blir det bara myspys med dåliga filmer med min kära mor och familj.
En semla kanske? Hört att det ska vara size 0 mat.... *host*

Igår var det också trevligt, fick komma ut efter en hel del tjat och gnat,
efter melodifestivalen ofc, partytime i huddinge. *SHIT HÄR HAR VI VARIT FÖRUT!*
Massa trevligt folk, goda drinkar, bra filmer och blöta fötter och skor - som överallt!
Allt var på topp, really! everywhere i go people still wanna know.. emma the best.



Ser jag inte otroligt lycklig ut? Haha, not..!
Men snälla rara, vad bleka ni är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: