Cafe 60's och skitsnack!

Godafton
Sitter nyduschad och fräsch i min säng och kollar på Die hard, haha!
Alla vet ju att jag måste se high chaparall som börjar om en kvart ungefär,
annars hade jag förmodligen legat och sovit nu, eller..? ;)
Kristian drog nyss. Har suttit och snackat skit, kollat på solarium och en massa
annat tråkigt och onödigt! Han glömde dessutom sin feta påse med skidgrejer här
som jag blir tvungen att släpa med till skolan i morron.. kul.
dagen har jag spenderat med att ligga och sova som jag säkert sagt tidigare,
men jag har även varit och solat en snabbis med ameli och tagit en jäkla
lååååång fika på cafe 60's! Myspys :D
Vi blev lite sugna på att åka och bowla i veckan, nån som känner sig manad att haka på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: