Fast i hissen och ny mobil!

godafton mina små änglar till bloggläsare!
haft en trevlig lördag & söndag än så länge? :)
som vanligt blir ingenting som planerat för mig, så igår
hakade jag till slut på felix hem till hans polare viktor och kollade
på OS, sverige vann med 4-2 för er intresserade!
Trevligt,trevligt, men hockey är inte riktigt min grej..!
En annan trevlig sak som hände mig idag vaar när jag skulle ta hissen
upp till mig med min granne och hans polare, hissen fastnade på entreplan
och dörren fastnade. så hissen frös fast i princip. kanonkul!
efter många om och men så kom en tekniker och fixade ut oss och jag kunde
äntligen komma in, haha! väl hemma hos mig möts jag av en ny mobil,
och nej, självklart så kom mobilen inte och mötte mig, utan den låg i mitt rum.
Happyfaaace!



min nya babe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: