Romme

Godafton!
Självklar fuckade allting ur när säkerhetsgymnasiet åker till romme..
Först så dör vår buss, som för övrigt gick från skolan 0630 i morse,
vilket betyder att jag var tvungen att gå upp halv 5, 
Iaf.. Motorstopp, pangbom helt död. Så vi får stå ute i kylan
och vänta på en ny buss långt bort åt helvete på landet  i nästan en timme.
När vi väl kommer fram till romme är ju alla såååå taggade på att åka.. not.
Svinkallt, snö snö och snö, det blåser... och ingen sol.
300 timmar får man stå i kö i resturangen för att få en liten hamburgare och sen
så råkar vi av misstag starta en fight med nåra babbesnubbar från nån annan skola.
Lyckad dag, right?
Träffade iaf markus och några till som jag gick tillsammans med på alsikeskolan när jag
bodde i knivsta, uppsala, det var iaf lite kul! ;)
Nu ska jag sova, helt däckad i huvet. Gick ju upp halv 5 i morse!
PUSS OCH KRAM



Rasmus & jag



Sofie & jag



<3

Kommentarer
Postat av: karro

är du blond eller brunett just nu?????kan inte du skriva om hur du tar hand om ditt hår och hur du sminkar dig? du är alltid så fin =D

2010-03-09 @ 13:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: