Segt

Godafton dear readers.
Har haft en allmänt tråkig dag om jag får säga så?
Eller nej det har jag nog inte alls haft, hah..!
Spelar ju in en film i skolan, blev typ klara idag, lovar att
ni kommer få se den sen..! ;)
Tog en fika med fru sofie efter skolan, snackade med vickan,
sa hej till lilla felix och åkte hem tillsammans med kristian.
Sen har jag solat med ameli, sovit och kollat på wallander.
Boring? Ja.

Sen vill jag dessutom tillägga att fyfan vad jag hatar uggs,
dom går sönder, blir blöta och luktar skit - när dom blivit blöta!
Som en viss liten kändisbloggare skrev, så är dom ju faktiskt bara till
för att användas där det INTE är blött, dom är ju till för surfare,
dom ska ju tydligen ta på sig uggsen efter dom surfat för att inte bli
kalla om fötterna, och dom är dessutom tillverkade i australien, snö där? nej!

Gah, jag är förbannad och frustrerad nu. Vet inte varför.
Kan kanske bero på att jag är hungrig, men ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: