Här sprängs det datorer..

Heeej sötnosar!
haft en bra dag hitills? det har inte jag, haha..!
det första jag gör när jag kommer till skolan är att spränga en dator
på datakunskapen, fick en inte så trevlig stöt dessutom.
det kom rök och det luktade bränt, haha så sjukt grym jag är..
diggar iaf dilans kommentar ;)
Jag; AAAAJ! Mitt finger!!!!
Dilan; HJÄÄÄLP VI SPRINGER UT!
hahaha humor..!

Nu sitter jag iaf och kollar på american gangster och har precis käkat donkenkäk,
vilket jag absolut ska sluta med. man vill ju inte se ut som en fett fläskboll när jag
tar studenten, ellerhur? nu ska jag ut och ta en cigg i solen på vår balkong, vilket
jag också ska sluta med. jag vill varken ha lungcancer, gula fingrar eller se ut som
en fläskboll när jag tar studenten..! Hörs senare lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: