Svar på tal :)

Jadu Karro, mitt hår är en total katastrof om jag säger så!
Och jag sminkar mig och fixar mig helt klart på morgonen på typ 20 minuter!
Men tack för att du säger att jag alltid ser fin ut, haha :D Det värmer!
Just nu är jag typ mellanblond, eller nått.. Tröttnat på färgen jag har nu och funderar
starkt på att bli helblond igen!

Och hur jag sminkar mig, jag är inte så insatt i det här med bloggen så jag
kommer inte lägga upp bilder och sånt där trams.. Kan däremot säga med ord hur jag sminkar mig haha!

Jag börjar med att lägga liiiite foundation under ögonen, pannan och näsan.

Sen pudrar jag i princip hela ansiktet och lägger jag oftast lite solpuder på kindbenen.

Sen tar jag lite ögonskugga, helst nån diskret ljus så det inte syns så mkt.

Eyeliner över halva övre franslinjen och maskara, och så fyller jag i mina ögonbryn.

DONE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: