Hello sweden

hej blogglasarna, hoppas ni har det grymt i regnet och kylan i sverige medans jag sitter har i 35 grades varme, fast klockan snart e 22.00 har haha ;)
men vet ni vad? jag langtar hem sa groooovt mkt, och jag har bara varit har en dag liksom,
har sjuktmegatrakigt. men i morron ska jag fa thaimassage, vi ska ocksa aka till den dar stranden dar dom spelar in the beach filmen, ni vet med leonardo dicaprio? sen ska vi rida elefanter och massa sanna dar traaakiga saker, hah. jag ar inte sarskilt lattroad nar jag ar utomlands med familjen som ni marke..
nar vi var pa vag hit var foressten planet 4 timmar forsenat, kul va?
men tack vare det kommer vi fa ersattning pa nara tusen som ska ga till att fixa mitt har nar jag kommerhem igen. guess what, jag ska bli blondie igen! hah
nu ska jag ta en cigg och leta efter nan att chilla med har i kata...
hors!
XoXo

Kommentarer
Postat av: Anonym

neeeeeeeeeeeeeeeeeeej va brunett :(

feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeett fin i dee

2009-12-07 @ 20:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: