Hemma bitches!

Nu kan jag blogga på riktigt igen! Haha :D

Kom till arlanda igår kväll vid 22.30, och så fick vi
sitta och vänta på bagaget i lite mer än en timme, vet ni varför?
Jo, bagageluckorna på planet hade fryst igen så dom var
tvungna att värma upp dom för att få ut väskorna!
Haha, varmt välkomnande liksom? Plus att det var ca 10 minus ute och snöade!
Helt sjukt, men det är ändå ganska skönt att vara hemma,
även om det var så mkt skönare i thailand...! Jaja, nu ska jag packa upp lite och så.
Kommer massa bilder från thailand lite senare! :)

Förresten, jag träffade Jonte i thailand sista kvällen, mitt ex ni vet? :P
Haha, lite småkul sådär!

I can feel it coming in the air tonight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: