Mot danderyds sjukhus?

Igår var säkert en av dom sämsta kvällarna i mitt liv, hah..
eller det kanske var & ta i, men det började med att sofie fick
kramper i magen och åkte in till sjukhuset, dit jag ska åka snart,
koffe åkte med i ambulansen och jag niclas timmy & nille rushade
efter med en taxi, knas allting..!
bland all stress, tappade jackor & väskor kommer vi på att åre är borta.
helt lost..! han ba stack utan alla sina saker, lämnade sin jacka halsduk
och mobil, jag trodde ärligt att han hade dött (tills nu, han skrev till mig på fb)
så har varit en paniknatt för alla oss inatt
och nu ska jag snart börja röra mig mot danderyd och lämna sofies mobil
som jag tydligen hade på mig, hah.. allt är så jobbigt. blä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: