Pajaser

gomorron sötnosar, läget?
vi ligger i sängen och typ sover, hah... (jag och ameli)
igår var största failkvällen om jag säger så, vi drog in till stan
för att möta upp åre, timmy, nille & englund och gå på krogen,
det börjar bra men slutar med att vi fick åka hem frusna ändå!
that sucks, jag vill vara 18 nu.
vi drog iaf hem till mig för att göra ingenting, och så bjöd vi hit
robin och hans polare som jag inte kommer ihåg vad han hette,
DÅ hittar vi alla fester, hah! så jävla illa.
min bror ringer och säger att det är fest, åre & co har köpt bärs,
jesse ska på efterfest..! snacka otur man kan ha.
vi hade ju iofs kunnat dra ut ändå,´men det pallade vi inte haha
så vi stannade hemma, kollade på film och sov.
gött?

fest ikv eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: